فروشگاه فرهنگیان

فروشگاه لوازم و تحریر فرهنگیان

1.تمامی اصول و رویه های وب سایت فروشگاهی فرهنگیان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تجارت الکترونیک است. و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.


2.ثبت، پردازش و ارسال سفارش شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران روز کاری به حساب می آید و تمامی سفارشات در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش خواهد شد، همچنین فرهنگیان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش را می دهد.


3.فروشگاه فرهنگیان در زمان ارسال و تحویل کالای ثبت شده با نهایت دقت تلاش خود را انجام می دهد، باوجود این اگر موجودی محصولی در فرهنگیان به پایان برسد حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه ثبت شده برای فرهنگیان محفوظ و یا مشتری می تواند به جای آن کالای به اتمام رسیده محصولی دیگر را جایگزین نماید.

4.لوازم الکتریکی مرجوعی ندارد

5.ضرب خوردگیو آب خوردگی و خط و خش و هرگونه آسیب که باعث رویت شود مرجوعی ندارد

6.فروشگاه فرهنگیان موظف است در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی مانند اتمام موجودی کالا یا تغییر قیمت محصول خریداری شده به دلیل نوسانات قیمتی، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را طی 24 الی 48 ساعت کاری عیناً بازگرداند.
در صورت منصرف شدن مشتری از خرید، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری طی 24 الی 48 ساعت کاری پس از کسر 3 درصد از مبلغ کل فاکتور به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.


7.کاربر گرامی دقت داشته باشید تحویل گرفتن کالا در مقصد به منزله قبول صحت و سلامت اجناس می باشد. طبق این بند این امکان که بتوانید بعد از تحویل، مدعی کسری و معیوب بودن اجناس بشوید از شما سلب می شود.


8.کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد کنند و در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود بنابراین درج آدرس، کد پستی، ایمیل و شماره های تماس همراه و ثابت به منزله مورد تایید بودن صحت آن ها است. پس طبق قوانین این بند اگر فروشگاه فرهنگیان سفارشی را توسط پست، تیپاکس یا باربری ارسال نماید و به دلیل نقص در اطلاعات ثبت شده توسط مشتری یا عدم حضور در مقصد، مرسوله مرجوع گردد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری بوده و باید پرداخت شود.


9.طبق قوانین و مقررات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس و انواع مؤسسه های حمل و نقل کالا (باربری) تنها اجناسی که در مقابل شکستن و وارد آمدن ضربه مقاوم باشد قابلیت حمل و نقل دارند و در صورت بروز هرگونه آسیب در زمان حمل کالا هیچ نوعی از بیمه و یا جبران خسارت صورت نمی پذیرد.


10.ثبت هرگونه شماره تماس از طرف مشتری داخل صفحه کاربری تنها راه ارتباطی فروشگاه با شخص سفارش دهنده می باشد. لطفاً دقت نمایید که در زمان سفارش کالا در بازه زمانی تعیین شده جهت ارسال سفارش پاسخگوی تلفن ثبت شده باشید. در بسیاری از موارد در صورت پاسخگو نبودن یا در دسترس نبودن تلفن تماس، پردازش سفارش لغو می گردد و تنها با یک پیامک به مشتری اطلاع رسانی می شود

11.همچنین عکس محصولات به جهت کمک به خرید شماست و از آن جایی که ممکن است در پاره ای از جزئیات با کالای اصلی تفاوتی داشته باشد به استناد آن ها نمی توان اعلام مغایرت کرد. به طور مثال محصولی مانند کاغذ A4 با برند کپی مکس در چند شهر کشور مانند اصفهان، شیراز، تبریز و ورامین تولید و بسته بندی می شود به دلیل شرایط اقتصادی فعلی این تولیدی های ذکر شده بسته بندی های اجناس خود را به صورت متنوع انجام می دهند به تفسیری دیگر ممکن است در یک تاریخ کاغذ A4 کپی مکس اصفهان با لفاف آبی و در تاریخی دیگر با لفاف زرشکی در بازار موجود باشد. پس به استناد رنگ و نوع بسته بندی نمی شود محصولی را از نظر کیفیت مورد بررسی یا قضاوت قرار داد .


12.در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری، اگر سفارش قابل تحویل نباشد، فرهنگیان موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع داده و بعد سفارش را لغو نماید.تلاش ما برای هرچه لذت بخش تر شدن خرید شما کاربران با کمترین قیمت ممکن، تضمین در اصالت کالا و تحویل سریع می باشد.


13.ارسال اجناس به شهرستان از سه طریق پست طبق نرخ نامه اداره پست جمهوری اسلامی ایران، باربری یا تیپاکس (به انتخاب مشتری و به صورت پس کرایه) انجام می گیرد. توجه داشته باشید که با انتخاب نحوه ارسال توسط پست هزینه بسته بندی و ارسال از مبدأ تا مقصد داخل سایت به طور کامل محاسبه و با مبلغ فاکتور شما جمع و به طور کامل توسط مشتری پرداخت می گردد. در صورت انتخاب دیگر نحوه های ارسال از جمله تیپاکس و باربری هزینه پرداخت شده جهت حمل صرفاً جهت بسته بندی و ارسال از انبار فروشگاه فرهنگیان تا انبار تیپاکس و باربری می باشد و پرداخت هزینه ارسال تا مقصد مشتری به صورت پس کرایه بوده و به طور کامل بر عهده مشتری می باشد که بعد از تحویل گرفتن اجناس به تیپاکس یا باربری پرداخت می نماید.


14.ارسال اجناس به شهرستان فقط در صورت تسویه کامل مبلغ کل فاکتور امکان پذیر می باشد.